NormaJeane haastoi minut.

1. Link to the person who tagged you.
2. Post the rules on your blog.
3. Write six random things about yourself.
4. Tag six people at the end of your post and link to them.
5. Let each person know they've been tagged and leave a comment on their blog.
6. Let the tagger know when your entry is up.

Ikävä kyllä en voi nyt haastetta laittaa kiertämään, koska tuntuu siltä, että kaikki blogitutut ovat jo tämän haasteen saaneet. Mutta kerronpa nyt itsestäni:

1. Minulla on ihana perhe ja olen onnellinen.

2. Ensi kesänä vietämme 5-vuotishääpäivää eli puuhääpäivää. Tänä vuonna tulee yhteiseloa täyteen kymmenen vuotta.

3. Olen facebook-addikti. Päivä ilman facebookia on tuskaa. No ei kai oikeesti…

4. Käytän liikaa pesuaineita. Tiskiveteen turautan aivan liikaa astianpesuainetta ja vessan puunaan myrkyillä. Tykkään desinfioida likaisia juttuja.

5. Minulla on kahdet silmälasit. Tietokoneelle ja autoon omat, eri vahvuuksilla. Normaaliolosuhteissa en kuitenkaan laseja käytä.

6. Olen hulluna vaatteisiin ja alennusmyynteihin (kuka nyt ei olisi?!). Etenkin lastenvaatteet ovat nykyisin himoni kohteena.

Huh, tulipahan vuodatettua nämäkin asiat julkisuuteen :)